Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Dagen efter

Av ianssida - 22 juni 2013 11:29

Ännu en dag gryr.

Hade ändå mer trevligt än vad jag förväntade mig igår.Fast och andra sidan kan jag inte låta mig förvånas då mina bröder är som dom är.Men ändå var saknaden där.

Hade verkligen önskat att Vi hade upplevt denna dag tillsammans,och Du hade fått busa så med dina kära morbröder.Du var  och Är fortfarande Guld i deras ögon.Har bara så himla svårt att inse att Du inte längre är här.

Vet att Du är den första som möter Mig,kommer Aldrig släppa taget om Dig!!!!

Du är Den enda för Mig!!!!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ianssida - 17 augusti 2013 22:01

  Gör så fruktansvärt ont,att ständigt behöva stå upp för nånting Jag inte gör el är.Har nog inombords. Konflikthantering har jag inga problem med,däremot falska ord och anklagelser.Finns ingenting i denna grymma värld som egentligen kan få mig a...

Av ianssida - 17 augusti 2013 22:01

  Gör så fruktansvärt ont,att ständigt behöva stå upp för nånting Jag inte gör el är.Har nog inombords. Konflikthantering har jag inga problem med,däremot falska ord och anklagelser.Finns ingenting i denna grymma värld som egentligen kan få mig a...

Av ianssida - 21 juni 2013 13:28

Åter igen en högtid,en högtid utan Dig :( Är inte tjatig bara en realist. Skulle varit Du och Jag idag i solskenet som var,bara mysa och le mot livet.Nu är det inte så,och fy vad ont det gör.Känner Mig verkligen som en förlorad själ utan Dig Mitt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards