Direktlänk till inlägg 17 augusti 2013

Missförstådd :(

Av ianssida - 17 augusti 2013 22:01


Gör så fruktansvärt ont,att ständigt behöva stå upp för nånting Jag inte gör el är.Har nog inombords.

Konflikthantering har jag inga problem med,däremot falska ord och anklagelser.Finns ingenting i denna grymma värld som egentligen kan få mig att le igen från hjärtat.För det togs bort från Mig då Du bara försvann :(

Tårarna tar Aldrig slut och det gör så ont,önskar inte ens min värsta fiende denna smärta.Men Jag får Aldrig tid till att bearbeta detta eftersom Du och Ni ständigt anklagar Mig för saker Jag inte gör el är.

Att forma sitt öde och framtid sägs att det ligger i ens händer,men det tror Jag inte ett dugg på.Då skulle livet Aldrig sett ut såhär.Det skulle varit helt gudomligt!Speciellt med Dig vid min sida!!!

Ödet står tyvärr skrivet i stjärnorna,ingenting vi kan ändra på.Vissa kallas tidigare än andra.Men det är så orättvist.Skulle göra vadsomhelst för att byta plats med Dig,givit Dig mina sista andetag.Bara få se Dig från ovan och se hur Du vuxit upp till den mest underbarste.Men så är det inte nu....

Jag Älskar Dig mer än ALLT annat Min Vackra Ian!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ianssida - 17 augusti 2013 22:01

  Gör så fruktansvärt ont,att ständigt behöva stå upp för nånting Jag inte gör el är.Har nog inombords. Konflikthantering har jag inga problem med,däremot falska ord och anklagelser.Finns ingenting i denna grymma värld som egentligen kan få mig a...

Av ianssida - 22 juni 2013 11:29

Ännu en dag gryr. Hade ändå mer trevligt än vad jag förväntade mig igår.Fast och andra sidan kan jag inte låta mig förvånas då mina bröder är som dom är.Men ändå var saknaden där. Hade verkligen önskat att Vi hade upplevt denna dag tillsammans,oc...

Av ianssida - 21 juni 2013 13:28

Åter igen en högtid,en högtid utan Dig :( Är inte tjatig bara en realist. Skulle varit Du och Jag idag i solskenet som var,bara mysa och le mot livet.Nu är det inte så,och fy vad ont det gör.Känner Mig verkligen som en förlorad själ utan Dig Mitt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards